Експериментальне дослідження керованості та тягових показників трактора класу 14 КН на оранці

  • Р. М. Харак
  • В. І. Левчук
  • С. П. Лихвенко
Ключові слова: обертаючий момент, оранка, плуг, трактор, сила тяги, витрата палива, тягова характеристика, керованість, потужність, стерня, бокові сили, кут нахилу трактора, керовані колеса, тяговий ККД

Анотація

Представлені результати експериментального
дослідження керованості, тягових та економічних
показників орного аґреґату в складі трактора МТЗ-
50 із плугом ПН 3-35Б на стерні з диференціальним
та заблокованим міжколісним приводом заднього
моста. Спираючись на дані аналізу результатів до-
слідження, встановлено погіршення керованості
трактора у випадку блокованого приводу порівняно із
диференціальним. Разом з тим зафіксоване значне
зменшення буксування і зростання тягового ККД
аґреґату (близько 10 %) у випадку заблокованого при-
воду. Проведені також дослідження трактора за
тяговою характеристикою під час руху у борозні
глибиною 30 см (праві колеса) і по стерні (ліві колеса)
на III, IV і V передачах, результати яких дають змогу
зробити висновки про суттєве покращання тягових
показників трактора в разі блокованого міжколісно-
го приводу.

The results of experimental research of dirigibility, hauling and economic indexes of arable aggregate in composition the tractor of MTZ-50 with the plough of PN 3-35B on stubble with the differential and blocked interwheeled drive of back bridge are presented. As a result of analysis of research results worsening of dirigibility of tractor is set at the blocked drive comparatively with a differential. At the same time, the considerable diminishing of skidding and increase of aggregate hauling efficiency (about 10 %) at the blocked drive were noticed. Researches of tractor are conducted also by hauling recommendation at motion in a furrow depth 30 cm (right wheels) and on stubble (left wheels) on III, IV and the V transmissions. The results allow to draw a conclusion about the substantial improvement of hauling indexes of tractor with the blocked interwheeled drive.

Опубліковано
2015-09-25
Як цитувати
Харак, Р. М., Левчук, В. І., & Лихвенко, С. П. (2015). Експериментальне дослідження керованості та тягових показників трактора класу 14 КН на оранці. Scientific Progress & Innovations, (3), 144-149. https://doi.org/10.31210/visnyk2015.03.23

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають