Експериментальне дослідження керованості та тягових показників трактора класу 14 КН на оранці
Анотація
Представлені результати експериментального
дослідження керованості, тягових та економічних
показників орного аґреґату в складі трактора МТЗ-
50 із плугом ПН 3-35Б на стерні з диференціальним
та заблокованим міжколісним приводом заднього
моста. Спираючись на дані аналізу результатів до-
слідження, встановлено погіршення керованості
трактора у випадку блокованого приводу порівняно із
диференціальним. Разом з тим зафіксоване значне
зменшення буксування і зростання тягового ККД
аґреґату (близько 10 %) у випадку заблокованого при-
воду. Проведені також дослідження трактора за
тяговою характеристикою під час руху у борозні
глибиною 30 см (праві колеса) і по стерні (ліві колеса)
на III, IV і V передачах, результати яких дають змогу
зробити висновки про суттєве покращання тягових
показників трактора в разі блокованого міжколісно-
го приводу.
The results of experimental research of dirigibility, hauling and economic indexes of arable aggregate in composition the tractor of MTZ-50 with the plough of PN 3-35B on stubble with the differential and blocked interwheeled drive of back bridge are presented. As a result of analysis of research results worsening of dirigibility of tractor is set at the blocked drive comparatively with a differential. At the same time, the considerable diminishing of skidding and increase of aggregate hauling efficiency (about 10 %) at the blocked drive were noticed. Researches of tractor are conducted also by hauling recommendation at motion in a furrow depth 30 cm (right wheels) and on stubble (left wheels) on III, IV and the V transmissions. The results allow to draw a conclusion about the substantial improvement of hauling indexes of tractor with the blocked interwheeled drive.