ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТІЙКОСТІ ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУ ТРАКТОРА В УМОВАХ РІЗНОГО ЗЧЕПЛЕННЯ ВЕДУЧИХ КОЛІС

Автор(и)

  • С. П. Лихвенко
  • Р. М. Харак

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2012.01.43

Ключові слова:

диференціал, блокування, кут повороту, обертаючий момент, коефіцієнт блокування, колесо, зчеплення

Анотація

Представлені результати експериментального
дослідження стійкості прямолінійного руху трак-
тора МТЗ-80 у процесі роботи на поверхні з різним
зчепленням коліс і постійному навантаженні на
гаку залежно від швидкості руху. Встановлено, що
для забезпечення прямолінійного руху при диферен-
ціальному приводі коліс заднього моста необхідно
повертати передні колеса трактора в середньому
на кут 2,18 0, а при жорстко блокованому приводі
– на 5,16 0. Кут повороту коліс збільшується при
зростанні швидкості руху трактора. Вимірювання
параметрів здійснювалось із використанням
тензометричних пристроїв.

In the article results of experimental research of stability
of rectilinear motion of the MTZ-80 tractor are
represented during work on a surface with a different
coupling of wheels and quiescent load on a hook
depending on the rate of movement. It is set that for
providing of rectilinear motion at the differential drive of
wheels of back bridge it is necessary to turn the front
wheels of tractor on the average on a corner 2,18 degrees,
and at the hardly blocked drive - on 5,16 degrees. It is
multiplied the corner of turn of wheels at growth of rate
of movement of tractor. Measurement of parameters were
carried out with the use of tensometric devices.

Downloads

Опубліковано

2012-03-29

Як цитувати

Лихвенко, С. П., & Харак, Р. М. (2012). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТІЙКОСТІ ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУ ТРАКТОРА В УМОВАХ РІЗНОГО ЗЧЕПЛЕННЯ ВЕДУЧИХ КОЛІС. Scientific Progress & Innovations, (1), 178–180. https://doi.org/10.31210/visnyk2012.01.43