ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК

Автор(и)

  • Н. Н. Фастівець

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2012.03.29

Ключові слова:

ринкове середовище, агропромислові підприємства, маркетингові стратегії, доведеність і обґрунтованість, діяльність, інвестиції та інновації, конкурентоспроможність

Анотація

Розглядаються теоретичні аспекти розвитку
маркетингових стратегій, їх удосконалення на
основі раціональних підходів, можливих комбінацій
застосування та досвід їх реалізації в діяльності
сучасних агропромислових підприємств України.
Формування маркетингової стратегії – це най-
суттєвіший і найскладніший етап досліджень.
Розробка стратегічних маркетингових принципів
повинна ґрунтуватися на системному підході, що
відповідає дотриманню об’єктивних економічних
законів, передусім попиту і пропозиції та тенден-
цій розвитку об’єкта планування. Маркетингові
стратегії конкретизуються шляхом визначення
принципів поведінки всіх учасників ринку та
встановлення генеральної лінії діяльності
підприємства.

The theoretical aspects of the marketing strategies development and
their improvement on the basis of rational approaches, the possible
combinations of implementation and experience of their realization
at modern agro-industrial enterprises in Ukraine are considered.
Formation of the marketing strategy is a significant and complex
stage of research. Development of strategic marketing principles
should be based on the system approach that meets the compliance
of the objective economic laws, especially the supply and demand
trends, and the object of planning. Marketing strategies are
specified by defining the principles of behavior of all market
participants and the establishment of the general line of the
company.

Downloads

Опубліковано

2012-09-27

Як цитувати

Фастівець, Н. Н. (2012). ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК. Scientific Progress & Innovations, (3), 137–141. https://doi.org/10.31210/visnyk2012.03.29