СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31210/visnyk2014.04.14Ключові слова:
стратегічне планування, інвестиційна привабливість, харчові підприємства, інвестуванняАнотація
У статті визначено, що інвестиційна діяльність
та її стратегічне планування повинні займати провідне
місце в системі соціально-економічної діяльності й
розвитку харчових підприємств у цілому за умов дії
чинників невизначеності, циклічності та фінансових
криз. Обґрунтовано, що це зумовлено необхідністю
пошуку джерел інвестування, фінансування підпри-
ємств для підтримки або підвищення їх конкуренто-
спроможності, інвестиційного забезпечення реструк-
туризації як чинника підвищення ефективності, мо-
дернізації виробництва і розробки нових зразків про-
дукції як відповіді на вимоги та виклики зовнішнього
й внутрішнього середовища, продовольчого ринку.
It has been determined that the investment activities and its strategic planning must take a leading place in the socio-economic activities and the development of food enterprises in general terms by the action of uncertainties and cyclical financial crises. This is needed to find sources of investment finance companies to maintain or improve their competitiveness, investment restructuring provision as a factor of improving the efficiency, modernization and development of new product samples as a response to the demands and challenges of the external and internal environment of the food market. Investment activity is the key for solving environmental problems and socio-economic problems that accompany the development of the food industry. Investments are needed to improve the quality of products, its standardization and certification.