Формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності молочного скотарства
DOI:
https://doi.org/10.31210/visnyk2013.03.35Ключові слова:
молочне скотарство, конкурентоспроможність, стратегічні напрями, маркетингове середовище, регіональний ринокАнотація
Проведено комплексне дослідження інтенсивності
впливу зовнішнього маркетингового середовища на
формування стратегічних напрямів підвищення
конкурентоспроможності продукції молочного
скотарства. Проаналізовано особливості розвит-
ку молочного ринку Полтавської області та чоти-
ри типи сценарію впливу PEST-факторів на вироб-
ників молока. Відповідно до тенденцій розвитку
регіонального молочного ринку, позиції господарс-
тва та його цілей, сформовані стратегічні напря-
ми підвищення конкурентоспроможності забезпе-
чать стабільний розвиток молочного скотарства
області.
A comprehensive study of the intensity of external marketing environment on the formation of strategic directions for increasing the competitiveness of dairy farming production has been held. The peculiarities of the development of dairy market of Poltava region and four types of scenario of the impact of PEST-factors on milk producers have been analyzed. According to the trends of the regional dairy market development, the position of the economy and its goals, formed strategic directions of the increase of the competitiveness will ensure the stable development of dairy farming in the region.