МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В СПЕЦІАЛІСТАХ ІЗ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31210/visnyk2012.03.32Ключові слова:
потреба у спеціалістах із вищою освітою, ринок освітніх послуг, ринок праці, вищі навчальні заклади, норматив насиченості спеціалістами з вищою освітоюАнотація
Висвітлені проблеми визначення потреби у спеціа-
лістах із вищою освітою в сучасних економічних
умовах та діяльності вищої школи з підготовки
фахівців вищої кваліфікаці. Підкреслено, що на
сьогодні в Україні розрахунок потреби в спеціаліс-
тах із вищою освітою не здійснюється, що при-
зводить до структурних диспропорцій у підготов-
ці фахівців вищої кваліфікації. З метою подолання
вказаних проблем розглянуто основні чинники, які
необхідно враховувати при формуванні потреби у
спеціалістах із вищою освітою й запропоновано
метод розрахунку нормативу насиченості для її
визначення.
The problems of determining necessity in specialists with higher
education in modern economical conditions and activity of higher
school on training specialists are considered in the article. It has
been underlined that today in Ukraine the calculation of necessity in
specialists with higher education is not done, that results in
structural disproportions in trainig specialists of higher
qualification. Basic factors that must be taken into account at
forming necessity in specialists with higher education have been
considered for overcoming indicated problems. The method of
calculating standard for determining necessity is offered.