ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «КОНТРОЛЬ І РЕВІЗІЯ У БЮДЖЕТНИХ ТА ФІНАНСОВИХ УСТАНОВАХ»

Автор(и)

  • Н. Г. Карпенко

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2014.03.29

Ключові слова:

контроль, завдання, методика, інтерактивні форми, виховання, навчання, студенти, якості, вміння

Анотація

Впровадження інтерактивних методик у викла-
данні фахових дисциплін дає змогу докорінно змінити
ставлення до об’єкта навчання, перетворивши його
на суб’єкт. Студент стає співавтором лекції, семі-
нарського заняття тощо. У статті досліджено по-
рядок застосування інтерактивних форм навчання
для виховання у студентів таких якостей майбут-
нього фахівця, що сприяли б виконанню поставлених
перед ними завдань, формування комплексу аналітич-
них, прогностичних, інноваційних і організаційно-
комунікативних здібностей.

Introduction of interactive teaching methods in professional disciplines enables to change the attitude to learning object, turning it into a subject. The student becomes a co-author lectures, seminars, etc. In the article the procedure for applying interactive forms of education for the education in the students such qualities of the future specialist that facilitate the implementation of their tasks, the development of complex analytical, forecasting, innovation and organizational communication skills.

Опубліковано

2014-09-25

Як цитувати

Карпенко, Н. Г. (2014). ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «КОНТРОЛЬ І РЕВІЗІЯ У БЮДЖЕТНИХ ТА ФІНАНСОВИХ УСТАНОВАХ». Scientific Progress & Innovations, (3), 139–141. https://doi.org/10.31210/visnyk2014.03.29