Інтернет-торгівля: сутність та особливості

Автор(и)

  • Н. М. Тягунова
  • М. Ю. Гудзенко

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2013.03.34

Ключові слова:

електронна комерція, Інтернет-торгівля, електронна торгівля, комерційна діяльність, телекомунікаційні технології, Інтернет

Анотація

Узагальнено і систематизовано підходи вітчизня-
них та зарубіжних науковців щодо визначення
сутності понять «електронна комерція» та
«Інтернет-комерція». Запропоновано визначення
поняття «Інтернет-торгівля» на основі аналізу
основних складових торговельної діяльності, що
здійснюється за допомогою телекомунікаційних
можливостей всесвітньої мережі: Інтернет-
торгівля – це така форма торгівлі, за якої вся дія-
льність, пов’язана з купівлею-продажем товарів,
ведеться через Інтернет. При цьому внутрішні
процеси, пов’язані з організацією торговельної
діяльності, можуть бути реалізовані різними
електронними методами.

The article summarized and systematized approaches of domestic and foreign scientists to determine the nature of the concepts of “E-commerce” and “Internet-commerce”. The authors give a definition of “E-tailing” based on the analysis of the main components of trading activities undertaken by telecommunication capabilities of the Internet: E-tailing is a form of trade, at which all activity of selling or buying, is provided by the Internet. Thus internal processes, related to organization of trading activity, can be realized by different electronic methods.

Опубліковано

2013-09-27

Як цитувати

Тягунова, Н. М., & Гудзенко, М. Ю. (2013). Інтернет-торгівля: сутність та особливості. Scientific Progress & Innovations, (3), 160–162. https://doi.org/10.31210/visnyk2013.03.34