Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерна

Автор(и)

  • О. Ю. Пальонка

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2017.04.24

Ключові слова:

позиціювання, маркетингова програма, маркетингова стратегія, фактори позиціювання, позиції підприємств

Анотація

У статті розглянуто сутність позиціювання, фактори та стратегії позиціювання підприємств. Визначено, що на сьогодні позиціювання виступає маркетинговою стратегією підприємства, суть якої полягає у тому, яке місце займає підприємство у свідомості цільової аудиторії. Виділено підхід щодо формування та реалізації стратегій позиціювання аграрних підприємств. Охарактеризовано основні фактори, які зумовлюють підвищення позицій у світовому рейтингу українських підприємств. Наведено приклад ефективного позиціювання українського підприємства на зовнішніх ринках зерна за допомогою сучасної логістичної інфраструктури, якості продукції, налагоджених торгівельних відносин.

The article deals with the essence of positioning, factors and strategies of enterprises positioning. It is determined that today the positioning is the marketing strategy of the enterprise, the essence of which lies in the place occupied by the enterprise in the consciousness of the target audience. The approach to formation and realization of strategies of positioning of agrarian enterprises is highlighted. The main factors that determine the increase of positions in the world ranking of Ukrainian enterprises are described. An example of an effective positioning of Ukrainian enterprises on foreign grain markets is provided with the help of modern logistics infrastructure, product quality, and established trade relations.

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Пальонка, О. Ю. (2017). Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерна. Scientific Progress & Innovations, (4), 121–126. https://doi.org/10.31210/visnyk2017.04.24